E-poe kasutus

E-poe kasutustingimused.

 

1. Üldtingimused

1.1 Antud tingimused kehtivad OÜ Datagate (edaspidi Firma) ja kõigi isikute (edaspidi kliendid), vahel, kes sooritavad ostud kasutades internetipoodi www.datagate.ee (edaspidi E-pood).

 

2. Hind

2.1 E-poe hinnad on esitatud koos käibemaksuga 20%.

2.2. E-poe hinnad võivad erineda firma müügipunktides müüdavate kaupade hindadest ja kehtivad ainult ostude sooritamisel E-poest.

2.3. Klient võib tellida kauba kohaletoimetamise Eesti piires.

 

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Klient koostab oma ostukorvi klõpsates soovitud kauba kõrval asuvale nupule ,,pane ostukorvi”.

3.2. Tellimuse kinnitamiseks peab klient vajutama ,,Kasutaja menüü – Ostukorv” olevale nupule ,,saada”, eelnevalt kontrollides kauba koguseid ja kauba kättetoimetamise viisi.

 

4. Maksmine

4.1. Tellimus võetakse töötlemisse ainult pärast selle eest maksmist, kui kliendiga ei ole sõlmitud järelmaksu lepingut. Kui tellimuse eest ei ole tasutud 7 päeva jooksul selle vormistamisest, see tühistatakse.

4.2. Tellimuse eest tasutakse OÜ Datagate arveldusarvele  nr. EE462200221026405921 Swedbank'as. 

4.3 Kui klient on valinud makseviisi Interneti kaardimakse (Visa, MasterCard), siis peale tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas.

Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

 

5. Kauba kättesaamine

5.1. Firma teatab kliendile kauba võimaliku kättesaamise tähtaja ühe tööpäeva jooksul kauba eest raha laekumisest.

5.2. Kui klient on valinud kauba kättesaamise viisiks tarne kohapeale, siis võtab firma temaga ühendust kohaletoimetamise aja täpsustamiseks.

5.3. Kui kauba kättesaamiseks on valitud kaupluses kohapeal, siis saab klient kauba kätte valitud aadressilt. Kaasa tuleb kindlasti võtta isikut tõendav dokument.

5.4. Kui klienti ei rahulda võimalik kauba kättesaamise tähtaeg, tagastab firma kauba eest makstud raha 2 tööpäeva jooksul raha tagastamise taotluse kättesaamisest. Lisainformatsiooni saab telefonilt 612 9-422, web([at])datagate.ee.

5.5 Kullerteenuse osutataval firmal on õigus suured ja gabariitmõõtmetele mittevastavad kaubad kliendi ruumidesse mitte tuua. Kõik sellega seotud kulud klient/ostja kannab ise.
5.6 Tellimuse hilinemise põhjuseks võib olla mistahes vääramatu jõud, valesti märgitud kliendi/saaja andmed ning kliendi/saaja rikkumise tõttu, näiteks:
    • klient/saaja ei jätnud kontaktisiku nimi või usaldusisiku, kes peaksid kliendi asemel kauba kätte saama;
    • klient/saaja ei vasta kullerteenuse osutatava firma kulleri/autojuhi kõnedele.
5.7 Kullerteenuse osutataval firmal on õigus toimetada tellimuse kliendile kohale vähemalt kolm (3) korda ning peale seda saata tellimuse müüjale tagasi või hoida tellimuse oma laos ning tellimuse hoidmise- ja selle korduva kohaletoimetamise eest on õigus nõuda lisatasu vastavalt nende poolt sätestatud hinnakirjale.

5.8. Müüja ei vastuta punktide 5.5., 5.6. ja 5.7 asjaolude eest ning kliendil ei ole õigust keelduda ostu-müügi tehingute ja täiendavate kulude eest, mis on seotud transporditeenusega, kohaletoimetamisega, laos hoidmisega või muu lisateenustega.

 

6. 14-päevane taganemisõigus eraisikutele

6.1. Tagastatav kaup peab olema väliselt kasutamata (ei tohi olla kriimustusi), kahjustamata originaalpakendis ja komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, draiverid, juhendid jne).

6.2. Tellimuse tühistamisel või tellimusest taganemise korral tagastatakse kliendile ostu eest tasutud summa millest klient kannab toote lattu saatmisega seotud kulutused kuni 10 EUR ulatuses.

6.3. OÜ Datagate kohustub viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale tagastatud kauba kättesaamist, tagastama tarbijale tagastatud kauba eest tasutud summa.

 

7. Muud tingimused

7.1. Kõik muud küsimused, mis on seotud E-poe kasutamisega, lahendatakse:

T
a
r
b
i
j
a
l
e
t
u
l
eb
k
i
n
d
l
a
s
t
i
l
e
p
i
n
g
u
ti
n
g
i
m
us
t
es
m
ee
l
de
t
u
l
e
t
a
da,
et
t
a
g
ane
m
i
i
g
use
k
a
s
u
t
a
m
i
s
e
k
s
j
a
t
a
g
a
st
a
m
i
se
k
o
r
r
al
v
i
t
i
se
m
a
k
s
m
i
se
v
ä
lti
m
i
s
e
k
s
peab
t
a
t
o
o
t
epa
k
en
d
i
a
v
a
m
a
e
tt
e
v
aa
t
l
i
k
u
l
t
s
ed
a
k
ah
j
u
s
t
a
m
a
t
a.